20110131

Hari ini xD

Today, layan mood yang tah pape niy kan ekin. Haha okay. Ada mood happy and tak happy. Wake up, pergi toilet and nak breakfast. Macam biasa pagi pagi dah sakit perut nak makan. Then, aku tak makan laa. Okay, lapar tetap lapar. Bertahan jee laa kan. Text azrain. Then dia tanya.

Azrain : Dah breakfast?
Aku : Belum
Azrain : Kenapa?
Aku : Sakit perut laa. Dah selalu kene macam niy kat selolah
Azrain : Gastrik ke?
Aku : A'ah kodd.
Azrain : Nak ubat sakit perut tak? Ubat niy if makan sakit perut dah hilang. Ubat kapsul jee. Dad hantar okay?

Haha. Apa laa you niy. I sakit perut jee. Tak payah susah susah nak datang rumah i. I tak suruh datang then petang tuh you tetap datang rumah i nak hantar ubat tuh. You call number phone i tak answer. Then, you call pulak numbe rumah i suruh tunggu kat luar. Haha. Awal gila you sampai. Aku keluar rumah then mama pergi baca blog aku. Aku masuk rumah, mama keluar bilik. Apa tah dia buat kat bilik aku tuh. Macam laa aku tak tahu kan mama. Aku online fb, blog then mama pergi baca. Aku keluar bilik then mama tersenggih senggih. Pelik aku tenguk mama niy. Aku keluar rumah jumpa azrain balik. Mama sibuk follow aku mana aku nak pergi. Mama bergosip dengan dila tuh. Apa dia orang bebel kan aku pun tak tahu. Tanya dila tadi mama cakap apa. Then, dila cakap mama suruh tenguk aku dengan azrain tuh. Bergaduh tak abis abis tapi jumpa. Haha. Suka hati laa nak buat apa mama niy. Layan azrain, then dia tanya sakit perut tak. Then dia keluar kan ubat tuh dari poket seluar dia terus bagi kat aku. Ubat dia tak boleh banyak lagi ke. 1 botol dia kasi kat aku. Haha mencekik laa kau ubat tuh ekin. Okay thanks dad caring aku. Bosan petang lepak dengan dila kat taman. Bawak camera pergi snap snap dengan dia. Macam macam rupa  aku buat dengan dia tuh. Happy kan. Sizuka An An An , nanti lepak lagi okay. Kbai .












Suka? Like lah , Thanks :)