20110330

Foolish !

HARHARHAR. Hebat kan kau bab-2 main tuduh tanpa bukti. Kau cakap orang itu ini tapi kau tak tau pun benda tuh kan. Kau break dengan boy kau, melalak tenonong dalam kelas then kau nak wanted kawan aku pahal? Nak panggil budak-2 hostel kau turun jumpa kita orang. Okay kita orang tunggu tapi tak muncul-2 pun. Cakap belakang memang senang. Nak jumpa pun takut ke? Alolo manja nya kau niy sampai bagi tau kawan-2 kau pasal kita orang. Kau ikut jee cakap member kau tuh en. Bodoh tak agak-2 la. Aku naik motor dengan bf kau ada sebab la. Aku buat hw dekat rumah member kita orang. Next time tanya bf kau dulu kenapa bawak aku balik naik motor dengan bf kau tuh. Even kau tak percaya pun, tanya ah member-2 dia. Tak mungkin aku couple dengan bf kau la. Bf kau kawan kita orang sendiri and dia tak akan tipu kau sebab dia sayang kan kau. Kau tak berfikir panjang kan. Kau break disebab dengar cakap kawan-2 kau tuh. Member kau memang bawak mulut nak bagi kau break dengan bf kau sebab nak fair dengan kau. Memang bagus ah kan. Kesian bf kau. Mengadu dekat aku tak tentu pasal. Member kau nampak kita orang duduk dalam kelas sebelah-2 lepas rehat tenguk orang tak puas hati apasal? Nak bagi tau kau aku ada fair dengan bf kau. Sorry kay faker. Aku tak macam tuh and aku pun ada bf jugak. Bf kau just nak mengadu jee pun. Kita orang kawan tak lebih pun dari tuh. Tak puas hati, jumpa la aku kay. Aku tunggu kay faker. Jangan nak jadi bodoh dengar cakap member kau tanpa sebarang bukti.
Suka? Like lah , Thanks :)